دوره‌های آموزشی شهریورماه 1402

معرفی دوره های شهریور ماه 1402


دوره های شهریورماه 1402 از 29 شهریورماه شروع می شود و در هفته اول مهرماه پایان می پذیرد

طول  دوره‌هاي مقدماتي و كاربردي 6 جلسه یک ساعت و نیمه هر هفته يك جلسه است دوره سيكونس 1+4 جلسه است

 

در این ماه سه دوره آموزشی داریم

دوره مقدماتی ویژه معلمان متوسطه 1و2

دوره کاربردی با هدف تولید محتوا  برای کسانی که قبلا دوره مقدماتی را با ما گذرانده‌اند.

و دوره سیکونس و لوکاس برای کسانی که دوره کاربردی را گذرانده‌اند یا کسانی که تجربه کار تولید محتوا با نرم افزار را دارند و به اندازه كافي روي نرم افزار تسلط دارند.

در دوره‌های مقدماتی و کاربردی از ترکیب روش تدریس معکوس و تدریس آنلاین استفاده می‌کنیم و در جلسات آنلاین بیشتر به نکات مهم و بررسی پروژه‌ها و تمرین‌ها می‌پردازیم. در این دو دوره فیلم‌ها و جزوات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهیم و کاربرگ‌های آموزشی زیادی با هم می‌سازیم.

دوره مقدماتی یکی از مهم ترین دوره ‌های انستیتو جئوجبرای ایران می‌باشد حتی اگر قبلا به صورت پراکنده یا خودآموز با نرم‌افزار جئوجبرا کار کرده باشید باز هم دوره مقدماتی پر از نکته‌ها و آموزش‌های مفید برای شما خواهد بود.

در دوره سیکونس(دنباله‌ها) و لوکاس(مکان هندسی) سه جلسه به سیکونس و یک جلسه به لوکاس می‌پردازیم. علاوه بر این چهار جلسه یک جلسه نیز در پایان دوره برای ارائه کارها و تبادل نظر بیشتر در نظر گرفته ایم.

ظرفیت هر کلاس حداکثر بیست نفر می‌باشد و هر کلاس دارای دو یا سه استاد است

همه دوره ها پروژه محور است.برای یادگیری نرم‌افزار و انجام تمرین ها و تکالیف به لپ‌تاپ یا کامپیوتر خانگی نیاز دارید. در این دوره‌ها با ورژن کلاسیک 5 نرم افزار کار می‌کنیم.

مبلغ سرمایه گذاری شما برای هر دوره 990 هزار تومان است که تا ظهر چهارشنبه فقط برای دوره مقدماتی 10 درصد تخفیف داریم.

در صورتی مبلغ را واریز کنید که بتوانید در تمام جلسات حضور داشته باشید و فرصت کافی برای انجام تکالیف و تمرین‌ها داشته باشید.(حداکثر یک جلسه غیبت داشته باشید در غیر اینصورت از دادن گواهی حضور معذوریم)  اگر می خواهید فقط به دیدن فیلم های کلاس اکتفا کنید خواهش می‌کنیم ثبت نام نکنید.حضور فعال شما در انجام تمرین‌ها و پروژه‌ها باعث یادگیری و تسلط بر نرم‌افزار می‌شود.

تجربه نشان داده فیلم‌های آموزشی به تنهایی کافی نیست و اصل موضوع شرکت در خود کلاس، تعامل در فضای کلاس و انجام تکالیف و پروژه‌هاست. فیلم های زیادی در سایت و کانال جامعه جئوجبرا بدون هزینه و به طور رایگان در اختیار شما هست و ما پاسخگوی اشکالات شما هستیم. هدف از برگزاری این دوره تعامل بیشتر در کلاس و یادگیری گروهی و انجام تکالیف هفتگی است  

برای پرداخت مبلغ ابتدا در سایت ثبت نام کنید و عضو سایت شوید سپس از طریق این لینک ثبت نام کنید در هنگام عضویت در سایت حتما نام خود را در پروفایل بنویسید.


یا از طریق منوی آموزش جئوجبرا -دوره های آنلاین و وبینارها- دوره های شهریورماه 1402،کلاس مورد نظر خود را انتخاب کرده و ثبت نام کنید.

قبل از شروع کلاس یک فایل شامل آمادگی شرکت در دوره در اختیار شما قرار می‌گیرد،فیلم های آموزشی و جزوات نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد.
از طریق لینک زیر می توانید نمونه فیلم‌های آموزشی دوره‌های قبلی را مشاهده بفرمائید.

نمونه فیلم های آموزشی دوره ها

 تلفن تماس ضروری : 09121723101 - 09331773436
 

لینک ثبت نام دوره های شهریورماه 1402

 

دوره‌های آموزشی شهریورماه 1402

 

دوره‌های آموزشی شهریورماه 1402

 

دوره‌های آموزشی شهریورماه 1402