کارگاه آنلاین آموزش FX Draw

این کارگاه در تاریخ دوشنبه 29 خرداد ماه برگزار می شود.


Efofex FX Draw Tools 

نرم افزاری کاربردی برای ترسیم انواع اشکال هندسی است. شما می توانید برای طراحی سوالات خود با ترکیب اشکال هندسی مختلف ، از نرم افزار حرفه ای و کاربردی Efofex FX Draw استفاده کنید. به کمک این نرم افزار ، شما کاربران به مجموعه ای از ابزارهای پیشرفته و ویژه ، برای ترسیم انواع اشکال و نمودارها دسترسی خواهید داشت.

FX Draw یکی از نرم افزارهای مرتبط با رشته ریاضی است. شما برای ترسیم انواع اشکال مختلف ، می توانید از نرم افزارهای گرافیکی مختلفی کمک بگیرید ، اما آنچه FX Draw را از این دسته از نرم افزارها متمایز می کند ، دارا بودن ابزاری خاص و منحصر به فرد برای نیازهای مرتبط با رشته ریاضی است. به طور کلی این نرم افزار را می توان یکی از ابزارهای اساسی و مهم برای معلمان و اساتید ریاضی به شمار آورد.

مدرس این کارگاه استاد علیرضا غلامیان از اساتید انستیتو جئوجبرای ایران هستند

اگر می خواهید در کارگاه آنلاین روز دوشنبه 29 خرداد ماه ساعت 18 تا 19:30 با ما همراه باشید، ابتدا در سایت ثبت نام کنید و سپس از طریق لینک زیر پرداخت را انجام دهید.

لینک ثبت نام

پس از پرداخت از طریق پنل کاربری خودتان از بخش پرداخت های من، از روز دوشنبه به فایل های این کارگاه و لینک دوره دسترسی خواهید داشت. لینک کلاس روز دوشنبه در یک فایل پی دی اف در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

چنانچه مشکلی داشتید در تلگرامbehzadiazad@ پیام دهید.

جزوه کامل و فیلم جلسه نیز 24 ساعت بعد از کارگاه در پنل کاربری شما در بخش پرداخت های من قابل دیدن و دانلود است.